פורסם ב 21.05.16 ע"י

Kfir147

כותב מאמרים לשעבר

צפיות : 1485

סקירה: PES-17 יכול להיות משחק הכדורגל הכי טוב אי פעם!

סקירה: PES-17 יכול להיות משחק הכדורגל הכי טוב אי פעם!

 

-שעה אחת זה לא מספיק.

 

זה אולי  נשמע כמו ברק שמכה באותו מקום פעמיים ואתם כנראה מגלגלים את העיניים אומרים "אתם אמרתם את זה שנה שעברה",
אתם צודקים, אבל זה לא הופך את ההצהרה הבאה פחות תקפה: Pro Evolution Soccer 2017 יכול להיות משחק הכדורגל הכי טוב אי פעם.

 

עכשיו אני אומר "יכול להיות" בגלל שלמרות שהבנייה של המשחק מושלמת, אי אפשר לדעת אילו שינויים יהיה לפני השחרור בספטמבר, באמת, אני שיחקתי PES 2017 במשך שעה וזה לגמרי פיצץ אותי.

 


מלבד כמה פגמים קלים, לא חשבתי ש PES של שנה שעברה יכולה להשתפר כל כך הרבה, אבל המכניקה, ההברקות והחידושים בכל מיני מקומות שאף פעם לא שקלתי עליהם , עשו אותי נרגש ומסוחרר, כמו ילד מאוהב.

 

היוצרים רצו להבהיר לי שהם הקשיבו למעריצים של הסדרות ולקחו את הפידבקים שלהם, היצירה של PES השנה וכל השידרוגים נעשו במחשבה על המעריצים. השופטים הרבה פחות וותרנים, אתה כבר לא יכול להתחמק מטאקלים ששולחים את השחקן כמעט אחורה בזמן מרוב העוצמה. אתם הולכים לראות המון כרטיסים מסוגי הטאקלים האלו. המסירות נהפכו למכוונות יותר, חסכו כמה שברירי שניה מהרגע שאתה נותן את הפקודה עד שהשחקן משחרר את הכדור מהרגל, מה שאומר שהמסירות והזמן תגובה הרבה יותר טובים שזה מרגיש כמו אתלטים אמיתיים. לשוערים גם נכנס שידרוג, ב PES 2106 הם היו מרושלים ובדרך כלל את הבעיטות החזקות הם היו מרחיקים לתוך הרחבה, ממש נותנים הנחתה לשחקני ההתקפה של היריב. ב PES 2017 השוערים עדיין יכולים לעשות טעויות (הם שוערים אחרי הכל), הם שודרגו פי עשרה. הם הרבה יותר זריזים ברגע שביצעו עצירה של כדור, קמים על הרגליים וחושבים על העצירה הבאה, הצלה כפולה קוראת כאן הרבה יותר, הם מהירים ויעילים והם נותנים להכות את הכדור הצידה במקום למרכז. שינוי אחד אחרון, שממש ישמח את שחקני הפלייסטיישן 4, שכל ה KITS יכולים לעלות כקובץ אחד.

 

עכשיו, בואו נתקדם לדברים הראויים באמת. יש שני חידושים ב PES 2017 שממש בולטים לעומת שאר משחקי הכדורגל, ובלי להישמע מתאבד, ממש פיצצו לי את המוח.

 

הדבר הראשון הוא להיות שחקן ID. עכשיו, כולנו יודעים ש PES גדולים בלגרום לשחקנים להרגיש מיוחדים, שכל שחקן מופרד מהאחר וקל לזיהוי, לא בגלל התספורת, אלא בגלל הסגנון משחק והמבנה הפיזי. השחקנים ב PES 2017 מרגישים כמו שחקנים. Paul Pogba, Mesut Ozil, Toni Kroos, Oliver Giroud, Alexis Sanchez, and Antonine Griezmann (רק לדוגמא) כולם במידה ניכרת שונים, הכוונה שאתה יכול להשתמש בכוח ובסטייל שלהם. שחקן ID לוקח את הרעיון אפילו רחוק יותר, בכך שהוא לוקח את השחקן והופך אותו ככל האפשר לדמות האמיתית.

 

לא רק סיפרו לי על השחקן ID, אני הבנתי את זה לראשונה כששיחקתי עם גרמניה והיריב חדר את קו ההגנה שלי ורץ להבקיע גול. מיד הוצאתי את השוער ובמצמוץ אחד הוא היה שם בכדי להעיף את הכדור ולנקות את הסכנה, הסיבה שהשוער הגיע לשם כל כך מהר היא בגלל שהשוער שלי היה Manuel Neuer וכמו שהוא, הוא תמיד עומד רחוק מקו השער, מה שגרם לו להגיע מהר אל הכדור לנקות את האזור.

 


זאת רק דוגמא אחת על איך PES 2017 הופכת את השחקניים כמו בחיים האמיתיים שלהם בתוך המשחק, מה שהופך אותה להיות לפוטנציאלית, משחק הכדורגל עם ניסיון ריאליסטי הרבה יותר מסתם לבעוט בכדור. נאמר לי ש David De Gea יהיה חלש בעמדה שלו, אז אתם יודעים שהם סימנו גם את זה.
החדשנות השניה היא, חוכמת ההסתגלות, שיכול להיות עוד משנה משחק. חוכמת ההסתגלות היא ממש פשוטה: כשאתה משחק נגד המחשב היריב שלך יתנהג במשחק כנגד הטקטיקה שלך. אז אם אתה קבוע תתקוף מצד מסויים, הם ישימו הגנה כפולה באותו אזור. אם יש לך שחקן ששולט על רוב המשחק במרכז, הם ישימו עליו שחקן קבוע שישמור עליו, הם ינסו לנעול אותך, או שהם יתנו לך להשתעשע איתו ואז יכניסו לך במתקפה מתפרצת כשיתאפשר. האפשרויות הם אין סופיות, וזה גורם למשחק להרגיש דינאמי, אמיתי, וזה גורם לך לחשוב על החלפות חלופיות לגבי הסטייל של המשחק שלך.

 

אלו רק שניים מהחידושים, ויכול להיות שיש עוד כמה שעדיין לא התגלו, שזה ממש מרגש אותי. זה כל מה שרציתי לשחק מאז E3, ואני צריך את זה עכשיו.

 

 

במשך השעה ששיחקתי ב PES 2017 היו בסביבות ה 20 שערים, וכל אחד מהם היה שונה. אפילו הבעיתות החופשיות שכיוונתי באותו הדרך, אחד נכנס היישר אל החיבורים והשני היה חזק ונמוך. מריבאונדים מחניקים וגולים פעורי פה עד לבעיטות מדהימות במרחק של 30 מטרים שגרמו לי ריגושים, הגולים היו והרגישו מדהימים. אז, תהיו בטוחים,ל PES 2017 עדיין יש את "תחושת הגולים".

 

PES גרמו לי לשדר בזמן ששיחקתי וגיליתי את המגע החדש, השידרוגים, והמכניקה שנוספה למשחק. אני עכשיו מקווה שהפסקתם לגלגל עיניים וחושבים ש PES 2017 נשמע פאקינג קול, ללא ספק שזה נכון!

 

 

 

 

 

 

נכתב במקור על ידי: Dan Murphy.

 
תורגם ופורסם על ידי: Kfir Rahamim. (כתב תוכן ראשי של PES-ISRAEL)

 

תורגם עבור אתר PES-ISRAEL כל הזכויות שמורות .!

 







תגובות(0)

לא נמצאו תגובות...

Loading...